Исторія реклами в 40 пунктах

Учасники проекту Random History провели дослідження розвитку найбільш масового і найбільш впливового виду актуального мистецтва і сформулювали свої висновки про вдосконалення цієї області у вигляді списку фактів. Представляємо Вам 40 пунктів цього списку, що складається з психологічних прийомів, цікавих статистичних даних, унікальних обставин історії формування галузі та іншої захоплючої інформації:
1. 500 млрд $ – сумарний річний бюджет, що виділяється на рекламу на земній кулі.
2. Рекламний носій у вигляді звичного щита з’явився в 1900 році в Штатах. У той же час з’явилася ідея розташовувати білборди вервечкою по довжині трас і міських вулиць.
3. Середньостатистичний 65-річний представник людського роду переглянув за своє життя 2 млн телевізійних рекламних роликів.
4. Рекламний продукт орієнтований на дитячу частину споживачів грунтується на горезвісному nag factor ( “чинник ниття”). Вона надихає малюків на бажання конкретної продукції, яка нібито додасть їм популярності в середовищі ровесників. Потім це стає предметом терплячості батьків. Дослідники заявляють, що середньостатистичному підлітку в США досить попросити у своїх батьків зробити покупку продукції з реклами дев’ять разів, поки вони не капітулюють і приймуть рішення придбати.

520_300
5. 40 000 – число переглядів рекламних телевізійних роликів щорічно звичайною дитиною. Що становить 100 сюжетів в день.
6. Кубики льоду не тануть під впливом софітів в момент зйомки реклами, тому що їх споруджують з акрилу. А бульбашки в питті створюють за допомогою додавання миючих засобів, а також неодмінно розводять водою, для вільного проникнення світла.

47163-1920x1080_0
7. Рекордне число претензій дістав сюжет про еректильні розлади, що рекламує “Advanced Medical Institute” австралійську клініку. Для ілюстрації результативності терапії був обраний сюжет, інтрига якого полягала в тому, що дружина застосувала ерекцію свого чоловіка як упор, щоб дотягнутися до чогось на високій шафі.
8. Відомий сюжет реклами з ковбоєм Мальборо виник в 1955 р. Спочатку як основний чоловічий образ виступали інші герої: такі як капітан, збройовий майстер, спортсмен. І тільки харизматичний ковбой приніс найвище фінансовий успіх. Трьох акторів, що зіграли ковбоя Мальборо, через деякий час забрав рак легенів. І торгова марка придбала прізвисько Cowboy Killer, що означає “Вбивця ковбоїв”.

newsbel.by-27.01.2014-vImRt3Jxl83Dt8ymxuHUYvRgQsWRK8uf
9. Вченими Йоркського університету підраховано, що корпорації фарм-галузі Америки витрачає на рекламування своєї продукції вдвічі більший бюджет, ніж виділяє на свою дослідницьку діяльність.
10. 30-секунд трансляції рекламного продукту протягом передачі Супер Боул 2013 року (фінал турніру за звання чемпіона НФЛ США) коштувала три мільйони доларів.
11. У 1938 році прибуток від радіореклами перевершив прибуток, який принесла реклама на друкованій продукції.
12. Експлуатація теми сексу в рекламі – техніка зовсім не новаторська. У поліграфічної реклами тютюну 1800-х років уже використовувалися відбитки голих дам.
13. І все ж, не характерно для реклами демонструвати жіноче тіло повністю. Як правило, його поділяють, показуючи будь-яку частину тіла порізно. Такий прийом показу засуджують за підтекст завуальованого насильства і використання жінки в ролі об’єкта.
14. Незважаючи на те, що показ сюжету Apple Macintosh 1984 по телебаченню стався лише один раз в ході показу Супер Кубка, ролик цей справив чималий вплив на всю подальшу рекламу. Рекламний продукт, відзнятий кіноматографістом Рідлі Скоттом, виявився дебютним екземпляром “івент-маркетингу”, який виявив, що популяризація продукту гідна не меншого інтересу, ніж саме товар.
15. Вчені сходяться на думці, що саме реклама стала найбільш значущою і впливовою галуззю мистецтва в усьому світі.
16. Вбачається, що образ гомосексуалістів був використаний вперше в рекламному сюжеті фірмою IKEA. Корпорація в 1994 р випустила телевізійний ролик, де двоє чоловіків прогулюється по торговому залу і підбирає обстановку.
17. При зйомці реклами механічних годинників їх стрілки незмінно налаштовуються на десять хвилин на одинадцяту, що імітує посмішку і означає, що у глядача, не виникає підсвідомого почуття пригніченості.

Reklama-shveycarskih-chasov-OMEGA-so-znamenitostyami
18. А ось рекламний ролик Діснея, випущений в 2009 р був заборонений за надмірну сексуальність. Афіша з фотографією дівчини, одягнену в футболку, зі словами “Щоб побачити більше – підніми мою майку”. Плакат анонсував кінострічку “Парк культури і відпочинку” (в оригіналі “Adventureland”).
19. Виробники солодкої газованої води в 2006 році витратили на розкрутку сумарно 492 млн $. Для зіставлення Молоко Процесор освітньої програми – виробник молока та організатор кампанії “Got Milk”, виділив на просування свого проджукта $ 67 млн на цей же період.
20. Вчені Американської асоціації психологів запевняють, що у дітей до 8 років немає можливості з сумнівом підходити до оцінки реклами, тому вони сприймають весь запропонований матеріал як істинний, чесний і об’єктивний.
21. У 1704 р у виданні Boston News Letter в Штатах опубліковано перший оплачений рекламний текст. Ця публікація рекламувала маєток в Лонг-Айленді.
22. Понад п’ятдесят відсотків беруть опитаних в процесі вивчення підлітків сказали, що придбання рекламованих продуктів надає їм авторитетності і популярності.
23. У рекламі нерідко застосовується методика “обставин ефективності”, коли товар, який рекламують обставляється образами, які заздалегідь пробуджують у глядача позитивні почуття. Зокрема, відповідними образами для оформлення пральних засобів є зображення дітвори, квітучих рослин, сонця і т.д. Існує твердження, ніби багаторазовий показ товару в подібному оточенні напевне викличе прихильність споживача і до самого бренду теж.
24. $ 2,6 мільярда – бюджет найбільш дорогої в історії рекламної політичної кампанії на виборах першої особи США 2008 року. Джону Маккейну вона коштувала $ 136 млн, а Бараку Обамі – $ 310 млн.
25. Вивчення питання показало, що неодноразовий вплив злегка відчутного стимулу формує exposure effect ( “ефект впливу”), і він поглиблює схвальне відчуття образу. Наприклад, незважаючи на те, що велика частина людей не клацають на банерну рекламу на веб-сторінках, вона точно так само створює сприятливе ставлення до продукції, яка рекламується. Крім цього, понад двадцять показів оголошення не викликають Wear-out Effect ( “ефекту докучання”).
26. Щоб підштовхнути людей до придбання продукції, майстри реклами маніпулюють психологічними потребами особистості. Фобії, статеві відносини, інстинкт виживання, самоцінність, потреба в кумирах і бажання домінувати – інстинкти, на які найчастіше тиснуть в рекламі.
27. Для створення реклами націленої на дітвору, рекомендується набирати виконавців декілька дорослішими за імовірний цільовий ринок. Наприклад, в рекламному ролику розваг розрахованих на 8-річних дітей знімають 11-12 літніх, які грають іграшками, що рекламуються. Так використовують специфічний прийом, де артисти представляють собою рольовий еталон, зразок для наслідування дітям молодшого віку.
28. Витрати в Штатах на рекламу в веб-просторі на 2000 рік склали $ 8,1 млрд. Прогнозується на 2013 рік – $ 42 млрд.
29. У промороликах їжі над зовнішнім виглядом об’єктів трудяться фуд-стилісти. Наприклад, смажене курча для зйомки в рекламному сюжеті піддається наступній підготовці: спочатку куряча шкіра підтягується стилістами і фіксується за допомогою зшивання. Після чого тушку наповнюють зволоженими серветками, щоб надати птасі обсяг і домогтися “спокусливого” пари при підігріві. На наступному етапі продукт обсмажують до апетитного вигляду скоринки (не прожарюючи до кінця). І завершальним штрихом наносять шар золотисто-коричневої фарби.

gril
30. Кажуть, корпопація Microsoft нібито відстебнула Rolling Stones за відтворення загальновідомого треку “Start Me Up” в рекламному ролику Windows 95 – $ 9 млн. А буває навпаки і нікому не відома композиція музиканта за одну добу здатна злетіти на вершину хіт-парадів слідом за показом реклами, де вона звучить. Так було з композицією бразильської комманди Cansei de Ser Sexy  “Music is My Hot, Hot, Sex”, яка стала саундтреком до ролика Apple iPod.
31. Помилкою корпорації Mars стала відмова творцям кінострічки “Інопланетянин” (ET: The Extra-Terrestrial) у використанні цукерок M & M’S як приманки для головного персонажа, вважаючи його занадто потворним. Натомість були обрані цукерки Reese’s Pieces, реалізація яких слідом за виходом стрічки на екрани зросла на 65%.
32. Неабиякою визнають маркетингову кампанію концерну Volkswagen “Think Small” в кінці 1950-х, реалізовану рекламним агентством  “Doyle Dane Bernbach”, результатом чого стала успішна реалізація в післявоєнній Америці німецького авто Фольксваген Жук, розробленого на вимогу Гітлера.

volkswagen
33. Недавні дослідження свідчать, що кращим засобом спонукати скептично налаштованої людини на придбання є відмова від точних обставин в рекламі і акцентування уваги на сфері емоцій. І навпаки, споживачів, які не прихильних до скептицизму, швидше схиляють до вирішення зробити покупку факти і точна інформація.
34. Виявляється реклама існувала і до появи першого друкованого агрегату в 1440 році, і являла собою оголошення глашатаїв.
35. Компанії харчової галузі становлять найчисленнішу групу рекламодавців
36. Аналіз свідчить, що в виданнях для жінок кількість реклами і публікацій, які просувають препарати для зниження ваги, перевищує кількість подібних есе в журналах для чоловіків. Крім того обкладинки жіночих журналів, які пропонують мінімум один напис про застосування дієтичного харчування, гімнастики чи косметичних процедур складають вище 75% усієї кількості глянцю.
37. Прославлений Роналд Макдоналд дебютував в рекламному сюжеті в 1963 році. Об’єднання експертів з Corporate Accountability International звинуватила клоуна в тому, що він протягом майже півстоліття прищеплює шкідливі харчові звички дітям, руйнуючи здоров’я і сприяючи збільшенню кількості недуг, спровакованих неправильним харчуванням.
38. “Звідси помітно, що вам мабуть пора придбати нову нижню білизну” фраза нанесена на тротуари вулиць Нью-Йорка – відомий шпигунський маркетинг, еталон “провокатвної” зовнішньої реклами.
39. Реклама Бренда Dove “Еволюція краси” стала першою вірусної сенсацією. В результаті понад мільйон глядачів побачили в інтернеті сюжет, який викриває кулуарне життя індустрії моди.p6hSM5_CKVQ
40. Ambient -реклама, альтернативний різновид реклами, що розміщується на непередбачених поверхнях, таких як тротуар, стіни, перила та інші, або такий, що здійснюється в непередбачуваних місцях (проспекти, супермаркети, транспорт) виявився настільки вдалим, що фахівці з реклами стали активно використовувати всі нові несподівані носії. Втім, аналіз говорить, що цей різновид реклами не викликає в споживачів почуття довіри, люди стають упередженими і вбачають в кожній дії рекламний трюк і розрахунок.