Дизайн логотипа – важливі нюанси

krugЛоготип – унікальне зображення повного або скороченого найменування організації, компанії і т. і. Метою  появи логотипів було бажання виділити свою фірму з ряду аналогічних. Логотип сприймається споживачем як якась гарантія і, навпаки – фірма без свого логотипу довіри не викликає.

Ми давно сприймаємо логотип як основну складову репутації фірми. Візуальне втілення логотипу, має говорити про те, яким є його підтекст.

Логотип повинен бути таким, щоб відмінно виглядати на візитці, і в шапці фірмових документів або на конвертах, і в чорно-білому варіанті на аркуші факсу, і на флешці, корпусі ручки, і звичайно на дисплеї ноутбука. До хорошого логотипу ставляться дві фундаментальних умови – винятковість і неординарність.

Частим промахом молодого дизайнера бувають логотипи з фотографічною тривимірністю, які не відповідають визначенню самого слова «логотип», а так само сприйняттю логотипа як відокремленого жанру, де заявлені свої принципи і межі.

Розробляючи логотип, ми повинні тримати в голові, що йому належить бути універсальним для відтворення його в поліграфії, використовуючи будь-який спосіб друку. Бажано, щоб логотип можна було відтворити при цифровому або офсетному друку, використовуючи шовкографію або тиснення фольгою, і мати можливість вирізати логотип плоттерною різкою. Власне, тому ми радимо довірити цю роботу професіоналам, з досвідом і знаннями нюансів і тонкощів поліграфічних технологій.

Логотип викликає інтерес і запам’ятовується в тому випадку, коли він несе в собі якусь родзинку. Цю функцію може нести візуальна імітація тривимірності або багатоаспектність контрасту, а саме атрибути, які сприймаються як суперечливы, для нерухомого, плаского зображення.
Важливо, щоб логотип був компактним, цільним і легко пересувним, а так само добре поєднуватися з кожним контекстом.
«Спочатку було слово» і в створенні логотипу теж! Тому логотип складається з двох складових -графічної і текстової. Останню називають підписом. Наявний в лого текст треба розглядати як підпис зображення. Є безліч способів розташувати текст – знизу, зверху, збоку, по колу і т.д.
Логотипи, що завоювали світову впізнаваність, часом обмежуються однією графікою такі як: NIKE, Apple, і інші відомі бренди.

Успіхів Вам у Вашому підприємстві і пам’ятайте, для всього існують свої принципи і закони, яких необхідно дотримуватися.
Наше агентство з задоволенням допоможе створити логотип для Вашої компанії.