Основні види носіїв для зовнішньої реклами

Зовнішня реклама — це носії реклами, які розташовуються поза приміщень, впливаючи на широку аудиторію. Це ефективний засіб, спрямований в основному на просування споживчих товарів і послуг, брендів і розрахований на сприйняття широкими верствами населення.

Виробництво зовнішньої реклами — це виготовлення, стилістика, дизайн, монтаж рекламних носіїв на будинках і на вулицях міста. До зовнішньої реклами відносяться: вивіски, зовнішні плакати, рекламні щити, брандмауери, світлові установки, перетяжки, навіси.

Варто відзначити, що зовнішня реклама не є початковим етапом рекламної кампанії, вона її продовжує.

Зовнішня реклама повинна виконувати наступні функції: -привертати увагу, перебуваючи постійно на видному місці.

  • швидко «засвоюватись»;
  • залишитися в пам’яті людини при мінімальному контакті;
  • забезпечити високу частоту показів.
  • Розглянемо кілька видів рекламних носіїв.

Акрилайт — один з видів рекламних щитів. Прозоре панно з товстого оргскла акрилової групи з вигравіруваним текстом, малюнком або логотипом, з використанням з торцевого боку люмінесцентного або світлодіодного підсвічування. В результаті чого виникає ефект світіння вигравірованого зображення. Вважається одним з найбільш поширених видів зовнішньої реклами. Бувають підлогові, настінні, підвісні.

Афіша — вид друкованого рекламного носія, що сповіщує широку аудиторію про якісь майбутні заходи, що є анонсом якої-небудь майбутньої події, являє собою одностороннє друковане видання на великоформатному папері або картоні, призначене для розклеювання.

Банер — це полотняний рекламний щит, який може бути прикрашений кольоровими барвистими зображеннями. Зображення, надруковане на банерному полотні більш довговічне, ніж надруковане на папері.

Брандмауер — глуха, без вікон відкрита для огляду стіна будівлі, яка використовується для розміщення реклами у вигляді рекламного щита або натягнутого панно, зазвичай великих розмірів. Зображення, також може наноситися на штукатурку стіни будівлі.

Вітрина — один із засобів реклами в місцях продажів. Викладка товарів відокремлена від споживача прозорою перегородкою. Головне завдання вітрини звернути на себе увагу на підсвідомому рівні. Вітрини бувають відкритого, закритого і комбінованого типу. Через відкриті вітрини можна бачити внутрішній простір магазину, і покупець з відкритої вітрини може взяти будь-який товар. Через закриті вітрини внутрішнє оздоблення магазину не видно, товар може взяти тільки продавець. Вітрини комбінованого типу — частина торгового залу відгороджується від вітрини за допомогою штори, стінки або перегородки, а частина залишається осяжною.

Вивіска — один із засобів зовнішньої реклами, що розміщується в місцях торгових точок, а також у місцях розташування компаній і підприємств. Являє собою щит, який містить назви підприємства, фірмовий стиль і піктограми, які вказують на сферу діяльності підприємства. Вивіски бувають мальовані або неонові. Мальована вивіска має функціональну схожість зі звичайною вивіскою, але виконується за допомогою розпису стін, використовуючи технології графіті або аерографії.

Лайтбокс — яскраві світлові короби, встановлені на опорах освітлення, можуть бути, як прямокутної, так і фігурної конструкції, різних розмірів, одно – або двосторонніми. Головне завдання лайт боксу — залучення уваги покупців.

Лайтпостер — засіб зовнішньої реклами у вигляді світлового стенду, зі стандартною площею 1,2 х 1,8 або 2 метри. Зазвичай встановлюється на пішохідних тротуарах, а також в павільйонах очікування міського транспорту.

Мобайл — легка рекламна конструкція, що являє собою або двосторонній рекламний носій (плоский мобайл), або тривимірну конструкцію (об’ємний мобайл), або більш складну конструкцію з декількох плоских мобайлов (складовий мобайл) довільної форми, прикріплюється до стелі або кронштейна, легко обертається, що робить його помітним.

Панель-кронштейн — найчастіше двостороння об’ємна металева конструкція, з поверхнею з світлопроникних матеріалів, де по центру встановлюються люмінесцентні, неонові, а також світлодіодні джерела освітлення. Розміщується перпендикулярно до доріг.

Плакат — це рекламне великоформатне зображення з коротким текстом, що тиражується поліграфічним способом. Плакат малого формату, виконаний на клейкій плівці  називається «сталкером».

Постер — це різновид плаката, репродукція, будь-яке рекламне зображення на плоскій поверхні. Типовий постер містить як графічні, так і текстові елементи.

Арт-постери — це різновид постерів, виконаний в стилі художньої композиції.

Хард-постер — це повнокольорова рекламна конструкція, невеликих розмірів, встановлюється у вітринах, на вулицях, безпосередньо в торгових центрах, що розміщується в місцях продажів в магазині, на вулиці, складається з надрукованого з високим розширенням плаката, наклеєного на жорстку основу з щільного пластику, має підтримку з тильного боку, ніжку.

Призматрон (призмавіжн) — різновид рекламного щита, на площині якого розташовуються три зображення, виконані способом повнокольорового друку на клейкій плівці, по черзі змінюючи один одного. Це один з прикладів динамічної реклами.

Білборд — рекламний щит, що окремо стоїть, представляє собою раму, оббиту листами сталі або фанери, має стандартні розміри 3 х 6 м або 3 х 12 м, встановлюваний уздовж жвавих трас, магістралей, вулиць. Буває одностороннім або двостороннім. Мобільний білборд являє собою двосторонній рекламний щит, з галогеновим підсвічуванням, розміщений на автотранспорті.

Транспарант — перетяжка (“розтяжка”)- вид зовнішньої реклами, виконаний на банерній тканині або вініловій плівці методом широкоформатного повнокольорового друку, потім піддається післядрукарській обробці. Звичайна висота таких транспарантів 0,5 — 1,5 метрів, довжина зазвичай 10 м. місця розташування — над проїзною частиною, автомагістралях.

Успішна зовнішня реклама може забезпечити велике охоплення за дуже короткий час. Частота визначає, скільки разів В СЕРЕДНЬОМУ потенційний клієнт піддається впливу реклами.

Пам’ятайте, рекламна модель повинна володіти творчим потенціалом, бути чудово виконаною і правильно розміщена — це один з важливих фактором успіху проведення рекламної кампанії.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *