Цитати великих рекламщиків: Клод Хопкінс

Клод Хопкінс 444(1866-1932)

Відомий піонер рекламної справи, визнаний майстер і геній продажів Клод Хопкінс провів багато років у самому вирі реклами. Девід Огілві говорив про роботу Хопкінса так: «Нікого навіть близько не можна підпускати до рекламування, поки він не прочитає цю книгу не менше семи разів».

  • Часто проста зміна заголовка змінює ефективність реклами в 5-10 разів
  • Є тільки один єдиний спосіб знайти рішення ваших проблем в рекламі – запитайте вашого покупця. Це – істина в останній інстанції
  • Ті, що працюють в рекламі забувають про свою роль. Вони забувають, що вони продавці, намагаються бути реформаторами. Замість продажів вони шукають оплесків
  • Люди не купують у клоунів
  • Реклама пов’язана з такою кількістю проблем, як будівництво хмарочоса. І велика частина цих проблем пов’язана з фундаментом
  • Любителі витріщатися на барвисту рекламу не мають нічого спільного з тими, хто зацікавлений в покупці